Mottó

"Minden jó könyv olvasása olyan, mintha elmúlt századok legderekabb embereivel, e művek szerzőivel társalognánk..."
(Descartes)

2012. december 3., hétfő

Pályázat !!!

EtnoMobil 2.0



Melyik a legizgalmasabb mobil tárgyad?

EtnoMobil 2.0

 a Néprajzi Múzeum interaktív kampánya és virtuális kiállítása


A kampány témája: a mozgás és a mobilitás
Az érdekel minket, hogy saját tárgyaid közül, melyik jelenti számodra a mozgás szabadságát?
Melyik emlékeztet egy feledhetetlen utazásra?
Van-e úti kabalád, kísérnek-e tárgyak utadon nap mint nap?
Mi az, amit semmiképp nem hagynál otthon, ha messzebb utazol?
Van-e soha be nem ázó cipőd? Hasonlít-e rád a bringád?
Rejt-e a táskád örökké veled mozgó kincseket?
Elboldogulsz-e egy hagyományos térképpel, vagy már csak a GPS segít?

HOGY VEHETSZ RÉSZT?
Válassz saját tárgyaid közül egyet!
Fotózd le, és írd meg hozzá a saját történeted!
Dolgozz úgy, mintha csak elmesélnéd!

HOGY TÖLTHETED FEL?
Regisztrálj! http://www.etnomobil.hu/user/register
És töltsd fel a történeted!
Küldd el!

 ÍRD LE! FOTÓZD LE! TÖLTSD FEL! A többi a mi dolgunk.
 Ha elakadsz, írj: etnomobil@neprajz.hu (információ és segítség)

Az EtnoMobil 2.0 című múzeumi archiválási kezdeményezés a Néprajzi Múzeum MaDok-program (kortárs múzeumi kutatás és hálózat) kezdeményzésére indult. Múzeumokhoz kapcsolódik, mégsem a múltról szól, hanem arról a világról, amiben élünk. Először egy 10 négyzetméteres lakókocsiban megvalósított kiállítással indult 2011. július közepe és 2011. október vége között, ami ma már virtuális kiállításként él tovább: utazás és mobilitás, menekülés, üzleti utazás, tanulás célú „felfedezés”, kamaszok mobil tárgyai, turizmus, fesztivál, napi munkába járás, kerékpározás, tájékozódás, mozgáskorlátozottság és mobilitás, zöld út, modellezés és higiénia. A lakókocsi szállította a tröténeteket. Ma már minden itt olvasható egy oldalon. Megannyi vidám, egyszerű, elgondolkodtató, drámai vagy megmosolyogtató történet. Ahány mesélő, annyi nézőpont. Mutasd a tiéd!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése